onsdag 30. mars 2011

Blått som havet !

Hva skal jeg lage i dag da spurte jeg en venninde :D
Jo du kan lage noe som er blått som havet til å ha i ørene og på armen sa hun , og slik ble det :D
Disse her ble jo veldig søte synes jeg , lange øredobber , med blå perler og metallperler i bunnen :D


Et par enkle øredobber , stor blå perle med hvite striper og en stardust perle i hver ende .



Og her ble det et armbånd med den samme type perle , men har bytta yt stardust perlene med blanke fcaettperler og perlehatter .


Dette armbåndet har den samme blå perlen som i de lange blå øredobbene , så er det stardust perler og facet perler i mellom .

Og til slutt et par lange øredobber med svarte perler , for jeg veit ei som ønsker seg det :D

4 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Kjempefine øredobber og armbånd, snuppa! Likte veldig godt de "blå som havet" på det første bildet.

Trollkjerringa1 sa...

Takk skal du ha vennen :D He he ante meg at du skulle være svak for de der ja .... Dei e te salgs da om du vil ha dei .... Klemme på <3

- Alis Marlen - sa...

Nydelige <3

Trollkjerringa1 sa...

Takk Alis <3 Det var nå du som stod for inspirasjonen denne gangen :D Hjerte klem