søndag 3. april 2011

Påskepynt !

STRIKKERE  en utfordrings blogg jeg  har stor sans for :D  hadde påskepyt til utfordring denne gangen !
Og siden jeg  hadde tenkt på å kommet i  gang med denne høna lenge , passet det jo bra !
Og jammen ble den ferdig også . Jeg valgte å pynte med perler siden jeg ikke er noe særlig til å brodere på fri hånd . Perler er det jo nokk av her i gården ;)  Mønsteret er fra Mikk L design
Har forresten nesten ferdig med en kylling også , men den må monteres og toves først . har et par andre ideer om påskepynt som kan strikkes også . Fant en del restegarn i passende  farger .

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hihihi, morsom:)

Trollkjerringa1 sa...

Takk ja det syntes jeg også , ikke så fin men morsom :D

Marthe sa...

Herlig, den fikk meg virkelig til å smile!! Lurer veldiog på hvor man finner mønster på noe så herlig.

Og tusen takk for at du deltar i utfordringen vår :o)

Trollkjerringa1 sa...

Godt den fikk deg til å lee på smilebåndet :)))) Oppskriften er fra Mikk L design , har fått det med i inn legget også nå ;)

Marthe sa...

Aha, ja jeg syntes jeg hadde sett den et sted men klarte ikke erindre hvor... :o) Den ble hvertfall flott!