lørdag 30. juli 2011

Pent brukt , godt som nytt !

Ja ja så har gammle mor vært ute å shoppa igjenn da !

Bare sånn for å lette på samvittigheta har jeg handla litt brukt , det er jo både miljøvennlig og billig , dessuten støtter en jo freetex ;)  Så da kan en vel bare shoppe . Billig ble det jo også , så lommeboka klaga ikke så veldig !
Var jo egentlig bare brødboksen jeg skulle ha , hmmmm men jammen kom jeg  hjem med litt til ja , men det passet jo så godt på kjøkkennet liksom .


Brødboksen var jo bare så prima !

 Nei det var  nok ikke så rart at den bare måtte bli med hjem !



De her var jo også så søte også passa de jo liksom  sammen med brøboksen ;) 
De her skulle jeg liksom ikke ha , men så så jeg for meg  at de skulle passe perfekt til vaffelservering , jordbærsylte , rømme og sukker , eller til  små godt  :D  Så altså fikk de også bli med hjem !

De søte husene har jeg kjøpt tidligerer i sommer , måtte bare ha de , de er jo så søte ...........
Jeg får vel heller levere noe om det blir for fullt her , så kan vi holde resirkuleringen i gang !
Men nå må jeg henge i å strikke på veska til utfordringsbloggen , håper jeg rekker fristen , men fortsetter jeg å være så limt te data skjermen går det ille :(
Ha en trivelig helg

4 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Å, så mange flotte ting du har skaffa deg! Alt passa jo så godt sammen også. Så dette blir nok kjekt å ha stående på kjøkkenbenken.

Misemor sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. =) Og så lurt å handle brukt når det er så bra som dette. Ha en fin søndag. =)

Anette Siem sa...

Flotte bokser :-) Ser ut til at jeg må komme på besøk snart, men det må være en dag brukt butikken er åpen hehe :-)

Trollkjerringa1 sa...

He he tenker det søs at du kommer når bruktbutikken e oppe , men detta handla i no ikkje langt fra deg ;) Angra bare på at i ikkje kjøpte te eska å :'( Bretta under blei enda finere når i fikk på dei litt møbel voks :D Så du fe komme å sjekke opp ein dag !
Takk te dokk andre for søte kommentarer å :D Kjekkt at dokk e innom bloggen min <3