fredag 26. august 2011

Gammelt men til ny inspirasjon !

Etter en  snar tur innom Frelsesarmeen  kom jeg ut igjenn med en stor pose gammel inspirasjon ......

Var litt av hvert oppi den posen ...
Eggehøne , ganske tøff egentlig :D

Denne var jo bare så søt .

Artig hekla pute !


Hi hi , vel ikke min stil , men artig var den jo lell :D


Så nusselige .

Nydelig heke teppe !
Så nå kan jeg bare sette i gang å kreere :D

Men nå tror dere vel det var allt jeg kom hjem med ??????
Å ja dere begynner å kjenne meg ;)  Ha ha

Denne måtte jo bare få bli med hjem , sånn så den ut da den kom inn døra .
Nå er den ny pussa og henger i taket
Synes den ble kjempe fin :D
Hele handelen kom på under 100kr :D  Det er billig det :D
Kreativ helg folkens og takk for at du stakk innom  !

3 kommentarer:

Linda sa...

Sååååå heldig:)

Anette Siem sa...

Alle mønstrene klarer jeg meg uten, men blle jaggu misunnelig på lampa ja!

Lene sa...

Mye artig å finne der :) Har fått tak i mange hefter på Fretex tile n billig penge:)