søndag 28. august 2011

Vinner !

Da har jeg klippet og klippet noe som virker som 1000 lapper ;)  He he  Jammen har det vært mange som har vært flinke til å dele . Så morro !  Hobby kråa na mor Har til og med fått 125 likere i løpet av dagen , WOW !
Jeg er kjempe imponert over dere og  så glad for at jeg nå kan gi bort dette smykke til


                                       Vibeke Elaine
                                          Gratulerer! 
Du kan kontakte meg på  mail mambisjambis@gmail.com  så jeg får adressen din .

Tusen Millioner takk til alle som har deltatt og  velkommen til alle de nye likerne på Hobby kråa og alle som følger bloggen min . Jeg er super heldig som har dere og at dere er så flinke og komme med tilbakemeldinger  og all inspirasjon dere gir meg !

Minner om Gi bort'n  med maskemarkører som det enda er anledning til å bli med på !
Så ønsker jeg alle en riktig kreativ uke  !



Ingen kommentarer: