torsdag 29. september 2011

Det ble litte pitte perling i dag !

Var litt i vilrede om jeg skulle lage litt med perler eller fortsette på det nye strikke prosjektet mitt i dag . Men så kom jeg frem til at jeg nok skulle ta frem perlene .
Det ble noen sett  med maskemarkører , siden jeg har fått noen mindre kroker og jeg tenkte at jeg skulle teste dem ut .
Først laga jeg den her , men så syntes jeg låsen ble så knotetet og liten at jeg bytta den ut

Det finnes ikke noe som er så irriterende som når en ikke får  ting til å fungere , men nå ble det bedre :D

 Ble et par til også , men da tok jeg på  en stor lås til å sammle markørene i med en gang . Pynten kan jo brukes til noe annet om en vil også . Har brukt rød jade og hematitt perler på disse markørene .


Å her ble det noen riktig hjertelige  , sølvfarget hjerte med turkis , og masse små hjerter med småe steinperler .
Nå har jeg planer om å finne et passende offer som kan teste de ut , og  til å se om de passer til kunst strikk , for det har jeg ikke peiling på ............

2 kommentarer:

Buglas design sa...

De passer helt perfekt!!

Trollkjerringa1 sa...

Så supert :D Duken ser forresten rå lekker ut :D