mandag 19. september 2011

NEI !!!!!!!!!!!!! Nå får det jammen være nok !!!!!!!!!!!!!!!!

Huff nå har gammla hatt strikkevegring lenge ...... Dette er ikke bra .... Starta på denne jente tunikaen  for lenge siden , ja  i begynnelsen av august .........


Usj ja det er flaut ..... Men den frista liksom ikke så veldig .. hmmmm lurer på hvorfor den er jo egentlig ganske søt . Får vel skylde på mye å  tenke på og masse å gjøre ellers , for ikke å snakke om vonde fingre og låke knær ???? Hmmm er det noen av dere som  strikker med knærne ???? Nei  vel ante meg ... så jeg må lengre ut på landet med den altså . Vel nå bor jeg jo ganske langt ut på landet da tihi ;)
Så gjorde jeg feil på mønsteret og måtte rekke opp , nei jeg ble vist ikke mer inspirert av det . Dessuten fant jeg ut at jeg likte feilen bedre enn det opprinnelige mønsteret , så jeg rekkte opp nok en gang .......
Egentlig har jeg fryktelig lyst å begynne på noe nytt  og spennende ;)  Høres det kjent ut eller ??? tenkte meg det ja . .....

Vel det var jo det jeg gjorde  , vet om to som ønsker seg veldig Hello Kitty genser ;)
Og har en del ideer  som jeg gjerne skulle starta på ..... Og nå har jeg sluppet opp for unskyldninger for å ikke strikke ferdig den kjolen ...... Huset er vaska , bikkja er lufta til og med 2 ganger . Skittentøyskurva er tom   og middagen til i morgen er gjort klar ..........

Mmmmmmmm Deilig kjøttsuppe ..................

Men jeg lurer på om jeg ikke har noen høstbilder jeg kunne putta i bloggen først .........................................................;)

Ingen kommentarer: