mandag 31. oktober 2011

Litt av det jeg holder på med nå !

Det er jo allt for lite tid til allt en har lyst å gjøre ...... Hmmmm  eller kanskje en har lyst å gjøre allt for mye ;)
Har blitt litt  , men ikke så mye  i det siste . 
Finnlandshetta til Lillebror er i alle fall ferdig , den kan brukes som vanlig lue også !

Den er i alle fall god og varm siden den er strikket av Mitu med alpakka ull !

Så holder jeg på med et par tøffler , som jeg håper snart blir ferdig :D

Prosjekt Hello Kitty  gensere går fremover ;)  Så jeg ser en ende på det også !

Så har det blitt en heklet kamera veske i løpet av helgen . Syntes knappen var knall tøff da :D

Kjempe enkel å lage da  !

Så har jeg  fått laget et sett til med maskemarkører som jeg bare må huske å få levert i dag !
Det var kanskje ikke så ille alikevel ....
Så må jeg jo finne på noe  så jeg kan feire at jeg snart har 150 likere på    Hobby kråa na mor    
Det er jo utrolig artig at  så mange liker siden min på Facebook !
Jeg skal  nok komme på noe passelig å feire med  i løpet av uka !
Ha en kreativ dag  alle sammen !

Ingen kommentarer: