torsdag 9. februar 2012

Tøffler , mere tøffler og litte pitte annet !

Her  har det blitt mye strikking og fint lite blogging .
Men nå tenkte jeg dere skulle få se litt av det som har blitt laget i det siste :D


Røde tøffler til ei stor Prinsesse som har bursdag i dag ! Grattis tante si Besteste stor pie



Det er noen som påstår jeg strikker  til et monster på løa ????? kan ikke skjønne det :D  Tøffelen før toving.


Så var det en bestefar som så gjerne skulle hatt noe å gi til sitt nye barnebarn som kom på Mandag . Heldig vis hadde gammla allt  kjolen klar , det gjelder å være forutseende


Jammen har det blitt lue til også , det opprinnelige mønsteret er fra drops , men jeg har som vanlig fallt for fristelsen til å forandre det litt ;)


Den gammle bestefaren var  vist frossen på beina så vi sørget for at han fikk et par sokker også ... Gammalt folk skal ikkje gå rundt å fryse



Små prinsesser  som blir 5 år  treneger også prinsessetøffler 



Og en vest så klart , fritt etter et mønster fra Pickels  . Utrolig masse artige oppskrifter der ......




 Nei har du sett  til en Alveprinsesse også :D  Nå er det et par med rosa som er under produksjon , og jeg skal love dere at det blir det sisste på leeeeeeeeeeeeeeeeeenge ...Tror jeg ?????



 Min super store hund  i str M har fått genseren sin og er godt fornøyd:D  Nå håper hun bare at nobo bikkja ikkje får en som er finere ..




 Det er ikke alltid det går så fort med gammla  men  men ....
Bedre sent enn alldri  ikke sant !


I dag har det blitt 8 sett med maskemarkører ! Både de og smykkenen mine kan dere  finne på Hobby kråa na mor
Så håper jeg vi snart sees igjen !


1 kommentar:

Solstjerne sa...

Eg syns desse tøflene dine er så søte. Dei kan eg tenke meg blir godt mottatt av dei som får dei. Se du har heklet samme kjole som meg, men at du også har heklet luen. Likte godt at du har gjort den til "din egen" Og satser på at nabo hunden ikke får ein genser som er finere enn den du har laget. :D :D Ha ein fin helg.