tirsdag 28. februar 2012

Våren !








                                                     VÅREN!

Å hvor mitt hjerte lengter etter deg , min venn .
Hvor jeg savner dine  varme kjærtegn på mitt kinn.
Jeg lar meg forføre, ja rett og slett lure  til å tro at du er  her for å bli .
Jeg velger å la varmen din slippe inn .


Og nyter deg i fulle drag, selv on du er litt grå i dag !
I mitt hejrte vet jeg hvor vakker du er , og at det  ikke er allt for lenge til du er her hos meg igjenn.

Så jeg velger å glede meg over deg i dag, med varme og glede og kansje en dans .
Så får vi se om du blir eller drar .

Uansett vet jeg at  du alltid kommer tilbake til meg , og varme mitt hjerte og sinn.
Og for å spre ditt vakkre budskap om varme og nytt liv !
 

2 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Ja, da håper vi han kommer for å bli snart. Her har vi temperaturen, men liker ikke alt vannet som kommer fra oven. :(
Skikkelig flotte blomster!

Vivishagerom sa...

Våren er like rundt hjørnet!
Kjenner at jeg gleder meg veldig!

Klem