tirsdag 25. september 2012

"Katrine Genseren"

Hei sann !
Synes det er litt urettferdig at det bare er Dorthe som har sin egen genser .
Dessuten synes jeg den var ganske så gørr, selv om den er et helt fint nybegynner prosjekt .
Tror de fleste som strikker litt har strikket noe som ligner  en eller annen gang .
Men jeg tenkte altså å lage en genser med en helt egen vri .

Jeg har akkurat lært å hakke så og hadde en del pt4 liggende jeg hadde lyst å lage noe av . Og i en boken til Solvor Hofsli, jeg  fant jeg en fin teknikk.  Her er linken til siden hennes .

Så var det bare å prøve seg frem .

Gikk mye bedre  enn jeg hadde tenkt også , og resultatet ???
 Så var det bare å få lurt Naboen til å ta noen bilder, men dere ser jo hvem som ble lurt ;)  he he
 Og umulig å ha fin sveis , he he  bles ( leses blåser )  her i dalføret


 Synes det ble fin genser jeg Mamma :D Suss suss
 Hærlig  på tur og bare nyte det fine været :D  Håper det holder seg riktig lenge
 Ler godt av den sveisen  he he  he  .....
Jeg ble i alle fall strålende fornøyd med "Katrine" genseren min .

Kommer til å legge ut en beskrivelse sener

Ha en strålendes dag og ikkje blås bort :D


4 kommentarer:

Buglas design sa...

Den genseren må jo bare bli en hit:)

Trollkjerringa1 sa...

Ja ikke sant :D ti hi ...... Vel jeg er jo ikke så pop som Dorthe da :P Så kanskje i litt mindre skala ha ha ha . Vel en har jo ikke mere morro enn en lager sjøl :P
Takk for hakke opplæring Bugla <3

Mandy Lou sa...

Dette var noe annet ja. En genser med tæl og en fotomodell med enda mer tæl. Flotte bilder altså! Likte spesielt godt der modellen nå henslengt på marken. :)

Trollkjerringa1 sa...

Hi hi ja du kan tro vi hadde det morro i alle fall :D