mandag 19. november 2012

Gi Bort !!!!!!!!!!!!!

Hei på deg og riktig god morgen !

Nå er det vist rett før jeg nærmer meg 250 likere på Hobby kråa na mor
Og det er det klart jeg skal feire :D

Så  når det blir  250 likere på SIDEN
kommer jeg til å dele ut en hemmelig perleoveraskelse .
Det er ikke det som det er bilde av i posen ;)  For det er bare løse perler.


Om du vil være med er det bare å skrive en kommentar under her :D
= 1 lodd
Om du vil ha flere sjangser til å bli trukket ut  kan du  dele gi borten i bloggen din eller på  face book
= 1 lodd( her kan du  få 2 lodd om du deler begge steder )
Like siden min på face book ,
= 1 lodd
Husk å skrive i kommentaren hvor mange lodder du skal ha

Ha en kreativ dag :D

Huff det er såååååå vanskelig å vente , og så synes jeg kanskje det er litt gørr å ikke vite hva en kan vinne  så her kommer  avsløringen ;)

19 kommentarer:

Happy sa...

Så gøy, gratulerer med 250 likere!
Jeg trekker 2 lodd, kommenterer her og liker deg på FB.
Ha en fin dag!

Anette Siem sa...

Elsker giveaways, blir 3 lodd på meg tror jeg :-) (gjort alt uten om blogg)

Sonja Elise O'Brien Lillebosrad-Piccolin sa...

Så koselig! Grattulerer med så mange likere! Vel fortjent feiring! Både jeg og min mor liker godt din kreative side. :-) Prøver og dele her og på FB. Og trekker 1 lodd i første omgang. :-)

Hanne`s lille hule sa...

Hei.så artig :-) Jeg liker,deler på facbook og komentar :-) Ha en vakker dag :-) Hilsen Hanne

Sonja Elise O'Brien Lillebostad-Piccolin sa...

jeg mente selvsagt dele på FB. jeg har ingen egen blogg. :-) Sonja

Nina Kristin sa...

3 lodd på meg takk :)
Gratulerer med mange følgere!

Hobbymegher sa...

Jippi!
Jeg vil gjerne være med! :D

Liker siden din, og kommenterer her + deler på fb. :)

= 3 lodd til meg.

Tvi-tvi! <3

Buglas design sa...

Kommenterer her jeg... Er på tlf i dag så da blir det ingen deling på FB, men skal jo prøve å huske på det... og liker fra før...

Så da er det 1 foreløpig:)

Strikkelene sa...

2 håpefulle lodd herfra :) Kommenterer og liker på FB :)

Anonym sa...

da blir det kanskje 2 lodd på meg også? deler og skriver her Hilsen Ellbjørg jonassen

Trollkjerringa1 sa...

Kjempe artig at så mange vil være med , dere som allt liker siden får selvsagt et lodd for det også :D Bare så det er helt kalrt .

lise sa...

Spennende Gi Bort!!
Vil gjerne være med, har trukket 3 lodd :) (kommentert her, likt siden på FB og "reklamert" i sidebaren i bloggen min)

maska sa...

Jeg tar gjerne et lodd.
Gratulerer med mange likere.
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Kanskje jeg klarer?
Knallfin Sort engel.
Trekker herved lodd og krysser fingre
Uansett, fin blogg og fine smykker.
Ha en fin kveld
Nina

enel sa...

Kjempefin engel!

Jeg trekker to lodd og krysser fingrene :)

(kommentar + liker på fb)

Anonym sa...

So stiiilig, Katrine! I liiika!!! :)
Klem Camilla ;)

Colargolskaos sa...

Kjempefin, Katrine, 2 lodd på meg også
Du er da så knallsnill, som lager slike give away`s
Klem og god adventstidstid til deg og dine!
Torun

Anette Siem sa...

Du er altså super flink :-) 3 lodd på meg og god onsdag til deg :-) Klem

Buglas design sa...

Vokser og vokser ja... Skal dele jeg.. og gjør det iblandt når jeg husker det:)