søndag 25. november 2012

Trekk til tennbrikett boksen


Her er det julegaver det blir mest av  om dagen .

Dere vet o hvor vanskelig det er å finne på noe til de som har allt, så kom jeg på at trekk til tennbrikketboksen , det må jo være midt i blinken :D
Så ble det en  liten ugle :D
Mønsteret har jeg  funnet HER
Jeg slet litt med konsentrasjonen  , jeg skylder på ADHD'n og  syntes den ble  rett lekker selv om  jeg  juksa pitte litt .
Linker til Pinnekroken's November utfordring

Så får jeg fortsette med litt flere julegaver

Minner om  "GI BORT'n"  som det fortsatt er mulig å være med på :D 
Det blir trekkning når det er 250 likere på Hobby kråa na mor siden min på fb


6 kommentarer:

lise sa...

Denne var skikkelig flott!! Har også laget tennbrikkett trekk til di som har alt, men på langt nær så avansert som denne!! Kanskje vi må ha en sånn på hytta :) Elsker ugler :)

Terese sa...

Ja, den var veldig fin :)

Berit sa...

Kjempefin var den, her er det noen som blir glad :)

Christina sa...

Så flott den er. Herlig blikk på ugla

enel sa...

Den var fiin!

Tusen takk for bidraget til Pinnekrokens Julegledeutfordring!

Hilsen Eirin
-Pinnekroken-

Anna Therese sa...

Så søt ugle som var på :)
Den som mottar denne gaven blir sikkert kjempe fornøyd!
Ha en fin dag videre <3