onsdag 19. desember 2012

En liten juleglede .

Min kjekke og pratsome rom venninde på sykehuset syntes jeg hadde fått verdens beste og fineste pulsvarmere av min venninde :D
Ja det synes jeg også :D   De er utrolig gode  og perfekt  for sånne damer med vonde ledd .
Jeg bruker mine hele tiden, ja er helt avhengig;)
Men jeg tenkte at det ville være en kjempe fin juleoveraskelse å lage et par like danne til denne koselige damen , så jeg håper hun blir gledelig overrasket når de dukker opp i posten :D
Strikket i inca alpakka fra rauma ull, med falske fletter og hekle kant :D
Lekkre ja , så etter jul skal jeg lage meg minst et par til til meg selv :D
Ønsker dere alle en fortsatt fin Adventstid
Nå har jeg funnet BLOGGEN der oppskriften ligger, så da  er det bare  å sette i gang for dere også :D 

2 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Så utrolig koselig gjort! Tipper nok at hun setter fryktelig stor pris på en slik flott overraskelse! :-D

Klem!

Christina sa...

De var utrolig flotte, å for en overraskelse å få slikt i posten-

God jul