torsdag 10. januar 2013

Prinsesse tøffler og perler

Hadde jeg ikke før fått fram perlen så kom det en kar på inspeksjon . Han syntes nok jeg trengte litt hjelp til å velge, men han vet godt at han ikke får leke med perlene til mor ;)

Siden jeg altså ikke har lyst til å gå i gang med den store genseren jeg har lovet må en jo finne på allt mulig for å drøye det litt ;) ha ha .....Så i dag ble det noen smykker
 Smykkesett med  voksperler  , steinperler og litt metall. Syntes de metallblomstene var ganske søte


Langt smykke med masse glassperler og krystallperler , og til anheng en pendel med bergkrystall og amethyst


Prinsesse tøfflene er fortsatt under produksjon , et par er ferdig strikket  og holder på med neste. Så får en tove når begge er ferdig .

Så langt har jeg altså greid å bruke av garnlageret og ikke kjøpt et eneste pitte lite nøste en gang :(
Det vørste er at jeg tror det har gått i blodet for når jeg laget  mykker laget jeg like godt et sett med maskemarkører av resten ;)

1 kommentar:

Christina sa...

Så lekre, det med det store anhenget var lekkert