søndag 17. februar 2013

Fra kjole til pulsvarmere og genser .

UUUUUUUUUUUUUUUæææææææææ
Det var bare å innse at yndlingskjolen  ikke var pen lengre :(
Skikkelig nedtur ..........


Men  kaste den kunne jeg jo ikke ;)  hi hi
Ser kanskje grei ut der den ligger, men slitt på armene i halsen og  dessuten holder den liksomikke fasongen mer enn 10 min lengre .....

 Litt sying med symaskinen  og  så har vi fått skjult slitte kanter og  fått et par pulsvarmere
Nr en er ferdig , så bare å krysse fingre for at  en får til en maken ;)

Det gikk jo fint

Over delen ble til en genser  :D
Det fine garnet har jeg fått av en veldig god venninde  og jeg ville bruke det til noe ekstra fint :D
Var litt spent på hvordan flette vrangborden ville bli med  flerfarget garn , men jeg synes  det gikk fint :D
Blir nok ny yndlingsgenser det her :D
Heklet en liten kant i halsen også .
Syntes genseren ble riktig frisk og fin :D

Lurer på om nederdelen har nok bra biter til leggvarmere, men nå skal jeg finne på noe helt annet  :D