mandag 4. mars 2013

Dilla på pulsvarmere .



Det har blitt to par lange til :D De er bare så tøffe .

Fant ut at jeg skulle prøve meg på noen korte også , men fant ikke et mønster jeg hadde så lyst å lage .
Så da måtte jeg jo bare finne på selv :)
 Ble et par i fler farget garn først, men som dere ser forsvant mønsteret litt mye i de , så da måtte jeg jo prøve et par ensfargede også , de ble lekkre, om jeg kan si det selv ;)
Ha en fin uke og takk for du stakk innom :D
Du er hjertlig velkommen til FB siden min også :D

3 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Har skjønt du har fått en anelse dilla på pulsvarmere ja. Synes de to siste var veldig fine. Rosa er jo alltid lekkert, men de var kule de spraglete også.

Unknown sa...

Må jo ha etpar i hver farge :D Hekledilla her og. Tror jeg må finne mønster på de øverste, var noen teknikker der jeg ikke har prøvd :D

Tusen takk for inspirasjon!

Hobbymegher sa...

Du verden, så effektiv du er!!
Nydelige ble de!
Enig; det mønsteret ble kjempelekkert! =)

Klem, Torunn. :)