onsdag 11. desember 2013

Strikkepinneetui !

Her har gammla fått lufta symaskina igjen :D
Hu er jo ikke akkurat så god med den, men jeg øver stadig .
Har lenge tennkt at et strikkepinne etui skulle gammla ha, det ble noen stygge gloser under veis på det første.
Men det ble ikke så ille, faktisk ble jeg så imponert over meg slev at jeg faktisk laget ett til dagen etter ;)  Og da gikk det mye lettere :D

 Her var det jeg laget først , slettes ikke værst for ei kløne ;)


Det her ble bare så kult, så nå må jeg vel ha nokk oppbevaring til settpinnene mine.
Får vel pønske på noe lurt til rundpinnene også :D
Takk for at du stakk innom :D

3 kommentarer:

Shirley B. Houghton sa...

Really very happy to say, your post is very interesting to read. I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job. Keep it up, find here a link to profile which will lead you downlodable link for Mouse Clicker

jorgedude sa...

Estoy satisfecho con la disposición de su publicación. Realmente eres una persona talentosa que jamás he visto. Hice un blog sobre algunos temas interesantes, por favor, eche un vistazo a mi publicación como conseguir robux gratis

Ankit Ron sa...

you have a good knowledge of Cricket you Can play daily online ,live cricket games,
cricket online games, best cricket games, play cricket online, cricket game online at best cricket games app for android phones to win real
cash and amount to instant approve in your bank or Paytm wallet.
best cricket games